Livrare

Badehaus.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

Livrarea se face doar in România

  • Cargus, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 10,00 RON

    0,00 RON …999,00 RON   →   30,00 RON
    999,00 RON sau peste   →   0,00 RON
  • easybox livrare, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 10.00 RON

    0,00 RON … 999,00 RON   →   15.00 RON
    999,00 RON sau peste   →   0,00 RON
  • SameDay ( livrare la tine acasă ), Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 10,00 RON

    0,00 RON … 999,00 RON   →   30,00 RON
    999,00 RON sau peste   →   0,00 RON
  • CargusShip&GO, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 10.00 RON
    0,00 RON … 999,00 RON   →   15,00 RON
    999,00 RON sau peste   →   0,00 RON

Urmarirea statusului comenzii tale inregistrata pe www.badehaus.ro se poate verifica accesand contul tau .

 

Modalitati de livrare

  • Livrarea se face prin servicii de curierat, Cargus sau Sameday, in 1-3 zile lucratoare pentru coletele mici si un termen cuprins intre 3- 10 zile lucratoare pentru produsele voluminoase care au status in stoc sau stoc limitat.. Termenul de livrare mai sus prezentat se aplica in cazul platii comenzii prin modalitatea “Ramburs” sau "plata cu cardul online". In cazul comenzilor achitatea prin transfer bancar comenzile se vor livra in momentul receptionarii platii in contul operatotului site-ului Badehaus.ro
  • Livrarea se mai face si prin flota proprie. Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii, 0,00 RON … 999,00 RON   →   30,00 RON. Termenul de livrare in acest caz de 10 zile lucratoare in orasele: Arad, Timisoara, Cluj, Iasi si Bucuresti, ulterior confirmarii cu un operator Badehaus ca este posibila livrarea. Pentru mai multe detalii consultati operatorii Badehaus.ro                                                                                
  • Ridicarea de la punctele de lucru din tara, doar dupa confirmarea disponibilitatii stocului de catre operator - pentru mai multe detalii consultati operatorii Badehaus.ro 

 ARAD: Str Andrei Saguna, nr 29, Interval orar: 08.00 - 17.00

ARAD: Str. Poetului nr 1c, hala 53, parc industrial Uta Interval orae 07:30- 16:00

TIMISOARA: Calea Stan Vidrighin, nr 24, Interval orar: 08.00 - 17.00

GILAU: Ferma 8, Gilau, Judetul Cluj , Interval orar: 08.00 - 17.00

Dragomiresti Deal:  Autostrada Bucuresti-Pitesti Km13 CT Park, Str. Gabriela Hala B2, Interval orar: 07.30 - 15.30

IASI: B-dul Chisinaului, nr 12, Interval orar: 08.00 - 16.30


Disponibilitate produselor 

 Termene de disponibilitate de pe site sunt specificate in paginile produselor reprezentand termene generale si vor fi intelese astfel:

 

Disponibil in stoc  

 

 

Disponibil in stoc limitat

 In acest caz produsul figureaza in stocurile noastra insa acestea pot varia pe parcursul zilei in functie de dinamica vanzarilor, astfel pot aparea diferente intre stocul real si cel vizibil pe site. Termenul efectiv de livrare va fi comunicat telefonic la confirmarea comenzii.

 Produsul figureaza in stocul nostru intr-o cantitate limitata astfel aceasta poate varia pe parcursul zilei in functie de dinamica vanzarilor, astfel pot aparea diferente intre stocul real si cel vizibil pe site. Termenul efectiv de livrare va fi comunicat telefonic la comfirmarea comenzii.

Disponibilitate estimativa in x si y

zile de la comanda

 

Disponibilitate in stoc furnizor

 

 

Disponibil cu precomanda

  Termenul de livrare are la baza un numar mediu de zile pentru livrarea unui anumit tip de produs In functie de disponibilitatea acestuia in stocul partenerilor Badehaus. Termenul este orientativ si va fi comunicat telefonic in momentul confirmarii comenzii

Termenul de livrare va fi agreat de vanzator impreuna cu cumparator in momentul confirmarii comenzi si poate suferi modificari in functie de disponibilitatatea acestuia la Furnizor.

Termenul de livrare va fi agreat de vanzator impreuna cu cumparator in momentul confirmarii comenzi si poate suferi modificari in functie de disponibilitatatea acestuia la Furnizor

Livrarea coletelor voluminoase se face numai pana in fata casei sau in fata scarii blocului. In acest caz va rugam sa va asigurati ca aveti personalul necesar preluarii produselor si transportul acestora de la masina de livrare pana in locuita deoarece soferii Badehaus sau curierii nu vor cara marfa, acestia doar vor supraveghea descarcare marfii din masina.

 Verificare colet la livrare

Fiecare colet beneficiaza de facilitatea “deschidere colet” iar marfa este asigurata, clientul avand OBLIGATIA de a verifica faptic continutul coletului in prezenta agentului care face livrarea, verificand astfel integritatea marfurilor livrate precum si numarul acestora. Prin receptionarea coletului fara a indeplini obligatiile de mai sus clientul isi asuma toate riscurile de neconformitate a comenzii livrate.

Deschiderea coletului si verificare produsului/produselor se face in prezenta agentului de curierat, iar daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat este deteriorate si nu este in stare perfecta (ex. prezinta urme de lovituri, zgarieturi, ambalaj deteriorat, etc) iti recomandam sa refuzi coletul.

Refuzarea coletului este posibila doar in prezenta curierului la momentul livrarii inaintea receptionarii coletului.

In cazul in care produsele livrate prin curier rapid ajung deteriorate din cauza transportului, cumparatorul este indreptatit sa refuze receptia coletului cu rugamintea daca este posibil sa fotografieze si sa faca observatie pe awb si sa transmita incidentul pe adresa de mail Online@badehaus.ro sau la telefon 0745 391 127

 

Retunare Produs

Returnarea produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumpărător.  Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristici de la data informării de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Rambursarea contravalorii produsului se va face doar după primirea produsului. În acest cost intră doar valoarea produselor, nu și transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Vă rugăm să ne notificati în scris pe adresa de e-mail:  online@badehaus.ro privind hotărârea ta de a returna un produs. Termenul maxim pentru accestarea unui retur este de 14 zile de la primirea produselor comandate. Norificarile primire după această perioadă nu sunt luate în considerare. După transmiterea notificari in scrie pe adresa de email, vei primi din partea unui operator, informațiile necesare privind returnarea produselor.

Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor și întocmirii actelor aferente returului. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu sunt acceptate.

Cumpărătorul nu poate returna produsele achiziționate şi/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despăgubiri, în următoarele situaţii:

  1. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe bază de Comandă Specială(Comandă Specială este considerată ca fiind lista de produse comandate de către Cumpărător și care nu se află în stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans/plată în avans, în termenii agreați de părți).

* Ca si excepție de la această regulă părțile pot agrea un procent ca și despăgubire la returnare în funcție de disponibilitatea furnizorului/producătorului de a prelua/returna produsele comandate special

  1. Solicitarea de returnare a produsului prin renunţarea la cumpărare este făcută cu depăşirea termenului de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului;
  2. Produsul nu este returnat în aceleaşi condiţii în care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, dacă este cazul, documentele care l-au însoţit, fără urme că produsul a fost folosit);
  3. Produsul care se dorește a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Cumpărătorul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/ înlocuirea unui produs în condiţiile art. 4 alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă. În toate cazurile returnării/ înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare/ înlocuire sunt suportate de către Cumpărător. Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

IMPORTANT: Comenzile care au fost ridicate de la magazine sau au fost transportate de Societate direct la Cumpărător prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

DE RETINUT!

Vă rugăm să verificati integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Urgent Cargus în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Mai multe informatii despre retur le găsiți pe pagina Termeni și condiții

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail:  online@badehaus.ro