Livrare

Badehaus.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Easy Box ( Same Day ), 25,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5.00 RON
  • Livrare la domiciliu ( SameDay ), 25,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5.00 RON
  • Livrare la domiciliu ( NemoExpress ), 25,00 RON

Urmarirea statusului comenzii tale inregistrata pe www.badehaus.ro se poate verifica accesand contul tau .

Modalitati de livrare

Livrarea se face prin servicii de curierat, Nemo Expres sau Sameday, iar termenul de livrare este de 24-72 ore in cazul produselor cu statusul “stoc limitat” si statusul “in stoc”, in conditii normale fara fenomene meteo extreme sau alte restrictii ce nu tin de compania noastra ori de colaboratorii nostrii prestatori de servicii de curierat. Termenul de livrare mai sus prezentat se aplica in cazul platii comenzii prin modalitatea “Ramburs”.

In cazul comenzilor achitatea prin transfer bancar, card credit sau card rate comenzile se vor livra in momentul receptionarii platii in contul operatotului site-ului Badehaus Online Shop

In cazul produselor cu statusul “Cu precomanda” termenul de livrare va fi agreat cu vanzatorul in momentul confirmarii comenzi si poate suferi modificari in functie de produsul comandat.

Livrarea se mai face si prin flota proprie in orasele: Arad, Timisoara, Cluj, Iasi si Bucuresti – pentru mai multe detalii consultati operatorii Badehaus Online

Ridicarea de la punctele de lucru din tara, doar dupa confirmarea disponibilitatii stocului de catre operator - pentru mai multe detalii consultati operatorii Badehaus Online

ARAD: Str Andrei Saguna, nr 29, Interval orar: Luni- Vineri 09:00 - 17:00

TIMISOARA: Calea Stan Vidrighin, nr 24, Interval orar: Luni- Vineri 09:00 - 17:00

CLUJ: Str Traian Vuia, nr 10, Interval orar Luni-Vineri : 09:00 - 17:00

BUCURESTI: Str Preciziei nr. 3, sector 5, Interval orar: Luni- Vineri 7:30 - 15:30

IASI: B-dul Metalurgiei, nr 8A, Interval orar: Luni-Vineri 09:00 - 17:00

Verificare coletului la livrare

Fiecare colet beneficiaza de facilitatea “deschidere colet” iar marfa este asigurata, clientul avand OBLIGATIA de a verifica faptic continutul coletului in prezenta agentului care face livrarea, verificand astfel integritatea marfurilor livrate precum si numarul acestora. Prin receptionarea coletului fara a indeplini obligatiile de mai sus clientul isi asuma toate riscurile de neconformitate a comenzii livrate.

Deschiderea coletului si verificare produsului/produselor se face in prezenta agentului de curierat, iar daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat este deteriorate si nu este in stare perfecta (ex. prezinta urme de lovituri, zgarieturi, ambalaj deteriorat, etc) iti recomandam sa refuzi coletul.

Refuzarea coletului este posibila doar in prezenta curierului la momentul livrarii inaintea receptionarii coletului.

In cazul in care produsele livrate prin curier rapid ajung deteriorate din cauza transportului, cumparatorul este indreptatit sa refuze receptia coletului cu rugamintea daca este posibil sa fotografieze si sa faca observatie pe awb si sa transmita incidentul pe adresa de mail Online@badehaus.ro sau la telefon 0745 391 127

Dat fiind faptul ca sunt produse care necesita montaj corect, Cumparatorul este obligat sa monteze produsele achizitionate cu instalatori autorizati, iar montarea acestora sa fie facuta doar dupa schitele de montaj ale acestora. In cazul in care produsele nu se monteaza adecvat si dupa schitele de montaj, www.badehaus.ro poate considera ca nu s-au indeplinit toate conditiile cerute de producator, astfel garantia nu va mai fi valabila, iar produsul nu se va schimba.

Produsele comandate pe site-ul www.badehaus.ro se pot livra oriunde in Romania. Produsele comandate vor fi expediate impreuna cu urmatoarele documente: factura fiscala, certicatele de garantie aferente (garantia o reprezinta la unele produse - factura), manualele de utilizare furnizate dupa  caz, de catre producator sau de catre importator.

Absenta oricaruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor prin mail la online@badehaus.ro.

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata  in intervalul orar stabilit de comun acord, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrari.

Daca livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativa, coletul ne va fi returnat si ne rezervam dreptul de a anula comanda.

O noua comanda poate fi relansata de pe site.

  • Retunare Produs

Returnarea produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumpărător.  Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile lucratoare de la data informării de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Rambursarea contravalorii produsului se va face doar după primirea produsului. În acest cost intră doar valoarea produselor, nu și transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Vă rugăm să completați formularul de retur  aflat mai jos sau să ne notifici în scris pe adresa de e-mail:  online@badehaus.ro privind hotărârea ta de a returna un produs. Termenul maxim pentru completarea formularului de retur este de 14 zile de la primirea produselor comandate. Formularele completate după această perioadă nu sunt luate în considerare. După completarea formularului de retur, vei primi din partea unui operator, informațiile necesare privind returnarea produselor.

Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor și întocmirii actelor aferente returului. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu sunt acceptate.

Cumpărătorul nu poate returna produsele achiziționate şi/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despăgubiri, în următoarele situaţii:

  1. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe bază de Comandă Specială(Comandă Specială este considerată ca fiind lista de produse comandate de către Cumpărător și care nu se află în stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans/plată în avans, în termenii agreați de părți).

* Ca si excepție de la această regulă părțile pot agrea un procent ca și despăgubire la returnare în funcție de disponibilitatea furnizorului/producătorului de a prelua/returna produsele comandate special

  1. Solicitarea de returnare a produsului prin renunţarea la cumpărare este făcută cu depăşirea termenului de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului;
  2. Produsul nu este returnat în aceleaşi condiţii în care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, dacă este cazul, documentele care l-au însoţit, fără urme că produsul a fost folosit);
  3. Produsul care se dorește a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Cumpărătorul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/ înlocuirea unui produs în condiţiile art. 4 alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă. În toate cazurile returnării/ înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare/ înlocuire sunt suportate de către Cumpărător. Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

IMPORTANT: Comenzile care au fost ridicate de la magazine sau au fost transportate de Societate direct la Cumpărător prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

DE RETINUT!

Vă rugăm să verificati integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la Urgent Cargus în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Mai multe informatii despre retur le găsiți pe pagina Termeni și condiții

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail:  online@badehaus.ro